人気ブログランキング | 話題のタグを見る

:: 2012 音樂結集.十

從台灣回來,第一件事就是重看大婆台的《2012 翡翠歌星紅白鬥》,已經將期望減到最低,但依然失望,香港樂壇真係無得救?

《2012翡翠歌星紅白鬥》第一段亮點:
* 曾志偉與 Do 姐鬥咀;
* 王菀之:「紅組夠滋補!」 - 好笑;


* 新一代跳舞女歌手可唔可以唔好「成日」推鍾舒漫行頭,鄭融要跳,比她好幾倍 (可惜鄭融在合跳〈大日子〉時甩左好多,Hotcha 亦有甩);
* 裕美跳舞,我諗起〈搭錯車〉囉!

《2012翡翠歌星紅白鬥》第二段亮點:
* Lollipop F 跳唱自己歌,跳得好是應該的;
* 張智霖X梁漢文?感覺超怪及唔夾!
* 許志安X容祖兒 - 拉闊音樂會複製版?許志安唱得超無心機;
* 林峯那一段,真的睇唔出有什麼特別?
* 胡琳唱懷舊電視劇主題曲?資源錯配?


* 阿 sa 真係幫唔落,走音走音加走音,仲話自己一星期學五日唱歌!(但握到手個肥仔好搶鏡囉!)




《2012翡翠歌星紅白鬥》第三段亮點:


* Janice + Jazz 再加埋 RB,對味,同時 Gin Lee 真係唱得好好,但曹格呢..... 我始終覺得佢把聲太硬,Jazz 不是他那條路;
* 點呢.. 點解會有劉謙?陪李蘊來嗎?;
* 閻奕格+謝安琪的翻唱,早些年已聽過,驚喜一般,反而神秘的〈囍帖街〉合唱,我倒是有興趣的。


* 陳偉霆唱情歌?仲要拍倪安東,都唔計洪卓立喇!佢輸得超慘,邊個開咁大個玩笑。
* 半邊契仔狄易達都算分到個單飛跳舞機會,好過不知道是誰喇!
* 草蜢果然是草蜢,咪咀都咁有霸氣,但為宣傳而宣傳,超級核突。
* 古 sir?又是情歌 Medley?好悶呀.....

整個 Show 都是各大唱片公司在角力,英皇獨大是很明顯的,繼而就是無線的契仔們,林峯那個得大獎?真係要請佢食杯軟雪糕喇!救命..........

---------------------------------------------------
來!來 Facebook 跟我一齊聽歌說故事!Like
https://www.facebook.com/karvitzmusic
by karvitz | 2012-07-09 17:12 | :: 有歌而發